
V356
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:
30/03 – 01/04/2012
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ:
1ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, Ιmagine The City/ ΙΔΕΑ-ΤΟΠΟΣ 2012ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ:
Λιμενοβραχίονας, Βόλος
Με αφορμή το πρώτο συνέδριο- Branding Τόπου στην Ελλάδα και μελετώντας τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά και τοπόσημα της διοργανώτριας πόλης του Βόλου, την ιδιαίτερη σχέση της με τη θάλασσα και το επιμηκές θαλάσσιο μέτωπό της, δημιουργήθηκε ένα μεγάλο φωτεινό ουράνιο τόξο στο βορεινό λιμενοβραχίονα της πόλης. Ο λιμενοβραχίονας εισβάλλει μέσα στη θάλασσα, είναι ορατός από τα περισσότερα σημεία του μετώπου και αποτελεί έναν ευχάριστο νυχτερινό περίπατο για τους κατοίκους της πόλης. Τοποθετήθηκαν έγχρωμα φίλτρα στο σημειακό, κρυφό, επαναλαμβανόμενο δημόσιο φωτισμό, με σκοπό να αποδώσουν το αποτέλεσμα ενός πλήρους χρωματικού φάσματος.







